recentCRM to program do zarządzania kontaktami z klientami (klasy CRM). Aplikacja przeznaczona jest dla małych i średnich przedsiębiorstw, czyli firm o największym potencjale rozwoju.
System recentCRM wspomaga i synchronizuje pracę działów handlowych i marketingowych. Umożliwia sprawne zarządzanie pracą działu handlowego na każdym etapie sprzedaży, delegację zadań oraz bieżącą kontrolę realizacji założonych planów. Stanowi wspólną platformę informacyjną umożliwiającą weryfikację wyników sprzedaży z prowadzonymi przez firmę akcjami promocyjnymi. Dzięki swojej elastyczności, bogatej funkcjonalności oraz całkowicie polskiemu interfejsowi recentCRM może być stosowany w firmach handlowo-usługowych o dowolnej specjalizacji.
System recentCRM automatyzuje proces zarządzania relacjami z klientem w kilku podstawowych obszarach :
- zarządzanie kontaktami i informacjami o klientach,
- zarządzanie czasem oraz jego planowanie,
- zarządzanie i wspomaganie procesu sprzedaży,
- planowanie oraz zlecanie zadań,
- integracja z innymi aplikacjami i danymi zewnętrznymi,
- analiza danych i raportowanie,
- dzielenie się wiedzą i informacjami o kliencie.