Asystent CRM to profesjonalne program
klasy CRM (ang. Customer Relationship Management).
Funkcje programu:- pełna obsługa danych kontaktowych osób i kontrahentów (klientów);
- możliwość tworzenia dowolnie wielu grup i przypisywania klientów do tych grup;
- funkcje planowania zadań, zlecania zadań dla innych użytkowników systemu, raportowania zadań, dokonywania różnorodnych wydruków itp.
- zintegrowany klient poczty e-mail pozwalający na pracę nie tylko z indywidualnymi kontami pocztowymi ale również ze wspólnymi skrzynkami;
- elektroniczna książka korespondencji pozwalająca na gromadzenie, kontrolę i błyskawiczne wyszukiwanie w korespondencji;
- narzędzie do przygotowywania i wysyłania mailingu. Pozwoli ono poinformować wszystkich swoich klientów o nowych promocjach, wysłać im życzenia świąteczne itp.
- narzędzie do tworzenia różnorodnych raportów i statystyk;
- narzędzie pozwalające na tworzenie własnych tabel z dowolnymi danymi; umożliwia ono tworzenie różnych relacji pomiędzy swoimi tabelami jak również niektórymi tabelami systemowymi Asystenta;
- pełna współpraca z syntezatorem mowy IVONA; dzięki temu Asystent może do Ciebie przemawiać, informować Cię słownie o nowych zadaniach, zamówieniach, czytać wiadomości e-mail itp.
- możliwość instalacji i pracy programu z urządzeń przenośnych USB;
- zintegrowany komunikator wewnątrzfirmowy;
- wsparcie dla międzynarodowego kodowania znaków Unicode;
- funkcje importu i eksportu pozwalające na synchronizację danych pomiędzy różnymi kopiami programu;
Program Asystent CRM umożliwia na pracę z wykorzystaniem wielu rodzajów baz danych. Może pracować na wewnętrznej bazie lokalnej, ale można go również podłączyć do bazy MySQL, PostgreSQL, MS SQL, Oracle, Firebird.
Asystent CRM pomoże w zarządzaniu danymi kontaktowymi i relacjami z klientami. Umożliwia na pracę na jednym stanowisku komputerowym jak również w sieci lokalnej.
Dostępne są trzy wersje programu:
* STANDARD
* PROFESJONALNA
* BIZNES
Wersję Biznes cechują:- możliwość pracy w sieci i obsługa serwerów MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - lub praca na mapowanym/udostępnionym pliku w Windows
- narzędzie do wysyłania korespondencji seryjnej
- możliwość szyfrowania danych własnym kluczem (algorytm AES)
- możliwość przechowywania plików na zewnętrznym serwerze FTP
- moduł zarządzania użytkownikami i uprawnieniami
- obsługa wielu oddziałów firmy
- możliwość tworzenia własnych tabel z danymi oraz tworzenia relacji pomiędzy tymi tabelami
- wewnętrzny komunikator / prowadzenie archiwum komunikatora
- możliwość zakupu programu w wersji czasowej
Wersję PROFESJONALNA cechuje brak wymienionych wyżej funkcji z wersji BIZNES.
Wersję STANDARD uboższa jest od wersji PROFESJONALNEJ o brak modułu Książki Korespondencji.