Asystent Serwis i Reklamacje 2012 to program
do prowadzenia punktu serwisowego. Jego możliwości to łatwe wyszukiwanie produktów, przyjęcie produktu do serwisu, przyjecie produktu na magazyn PZ oraz wydanie z magazynu WZ, opisy produktów, tworzenie zestawień, dodawanie załączników do opisów produktów na magazynie. Kontrola zgłoszeń serwisowych jest przejrzysta nawet dla niedoświadczonych użytkowników. W wersji Biznes program ma możliwość pracy sieciowej z zewnętrznymi bazami danych MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle oraz możliwość pracy sieciowej na mapowanym pliku bazy danych w sieci Windows. Program można uruchamiać z urządzeń USB. Program w polskiej oraz angielskiej wersji językowej.
MOŻLIWOŚCI:- kontrola zgłoszeń serwisowych,
- przechowywania plików na zewnętrznym serwerze FTP,
- grupowanie załączników w kategorie,
- możliwość uruchomienia programu z nośników USB,
- wyodrębnianie okien i pracy na wielu monitorach,
- obsługa czytników kodów kreskowych,
- rozszerzono moduł zarządzania użytkownikami i uprawnieniami,
- funkcję współpracy Asystenta z programem Skype,
- możliwość integracji Asystenta ze sklepami internetowymi on-line,
- obsługa tzw. plugins oraz udostępniono trzy dodatki: Dwie gry oraz narzędzie Zdalnego zarządzania,
- możliwość importu danych z baz (plików) DBF,
- obsługa kodowania UTF8,
- poprawiono magazyn, dodano i poprawiono obsługę dokumentów PZ, RW, WZ, MM,
- dodano możliwość edycji wyświetlanych kanałów RSS,
- rozszerzono możliwości określania uprawnień użytkowników,
- obsługę wersji językowych programu,
- poprawiono moduł drukowania adresów,
- obsługę produktów typu USŁUGA,
- możliwość dodawania własnych ikonek w pasku narzędzi, skrótów do menu itp.,
- niezbędne wydruki,
- index produktów,
- dodawanie produktów przez dokumenty przyjęcia PZ oraz wydawania przez dokumenty WZ,
- sortowanie danych,
- tworzenie kategorii,
- wydruki sumarycznych zestawień magazynowych,
- wydruki dokumentów,
- przygotowano Podręcznik użytkownika,
- import i export produktów z plików CSV.