Asystent Magazyn 2012 jest to program do prowadzenia gospodarki magazynowej
o podstawowej funkcjonalności. Jego możliwości to łatwe wyszukiwanie produktów, dodawanie opisów do produktów, tworzenie zestawów, dodawanie kategorii, przyjęcie PZ oraz wydanie z magazynu WZ. Drukuje sumaryczne zestawienie zapasów i obrotów magazynowych. Program ma możliwość zapisywania załączników do produktu. W wersji Biznes program ma możliwość pracy sieciowej z zewnętrznymi bazami danych MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle oraz w systemie Windows na mapowanym pliku bazy danych. Działa również z urządzeń USB, Program w polskiej i angielskiej wersji językowej.
Możliwości programu:- możliwość pracy z serwerem MySQL, PostgreSQL, FireBird, MSSQL, Oracle - w lub na mapowanym/udostępnienie pliku w Windows,
- narzędzie do wysyłania korespondencji seryjnej,
- szyfrowanie danych własnym kluczem,
- przechowywanie plików na zewnętrznym serwerze FTP,
- zakupu programu w wersji czasowej,
- moduł zarządzania użytkownikami i uprawnieniami,
- obsługę wielu oddziałów firmy,
- łączenie się z innymi wcześniej utworzonymi tabelami i ich edycji od MySQL 4.1,
- wewnętrzny komunikator / prowadzenie archiwum komunikatora.
MOŻLIWOŚCI:- grupowania załączników w kategorie,
- wyodrębniania okien i pracy na wielu monitorach,
- obsługa czytników kodów kreskowych,
- moduł zarządzania użytkownikami i uprawnieniami w wersji Biznes,
- funkcję współpracy Asystenta z programem Skype,
- możliwość upgrade programu do wersji obsługującej sklepy internetowe on-line,
- obsługa tzw. plugins oraz udostępniono trzy dodatki: Dwie gry oraz narzędzie Zdalnego zarządzania,
- obsługa tzw. faktur cyklicznych,
- importu danych z baz (plików) DBF, CSV,
- obsługa dokumentów PZ, RW, WZ, MM,
- dodano możliwość edycji wyświetlanych kanałów RSS,
- rozszerzono możliwości określania uprawnień użytkowników,
- definiowanie stanów minimalnych na magazynie,
- określenia producenta produktu,
- tworzenia zestawów produktów (składających się z kilku produktów),
- ręczne określania form transportu i płatności,
- określenie kodu wykorzystywanych walut,
- obsługę wersji językowych programu,
- możliwość uruchomienia programu z nośników USB,
- dodawanie własnych ikonek w pasku narzędzi, skrótów do menu itp.,
- dodania własnej numeracji dla dokumentów sprzedaży,
- sprawdzenie poprawności i lokalizowanie: NIP, numerów kont bankowych, kodów pocztowych REGON, PESEL,
- program współpracuje z programem PDF Creator,
- przygotowano Podręcznik użytkownika,
- konfigurowanie interfejsu użytkownika,
- tworzenie wielu baz danych,
- łatwe wyszukiwanie dokumentów,
- rozbudowane dane kontaktowe,
- baza kodów pocztowych, imienin, numerów kierunkowych,
- dodawanie załączników do danych kontaktowych,
- tworzenie kopii bezpieczeństwa dla baz lokalnych,
- dziennik logów, administrowanie uprawnieniami,
- kursy walut online, kalendarz,
- funkcje exportu i importu danych,
- konfiguracji programu / ustawienia,
- dodawanie klientów do grup,
- tworzenie własnych tabel z danymi,
- dodawanie produktów przez dokumenty przyjęcia PZ oraz wydawania przez dokumenty WZ,
- wydruki sumarycznych zestawień,
- program jest kompatybilny z pozostałymi aplikacjami z serii Asystent,
- zgłaszanie uwag i sugestii do programu poprzez stronę internetową.